perjantai 18. marraskuuta 2016

TERVETULOA BY JENNI

Hei ja tervetuloa ensimmäiseen blogipostaukseen täällä blogissa! 

En tiedä voiko mua kutsua varsinaisesti bloggaajaksi, mutta mulla on myös lifestyleblogi, jossa käsittelen elämän pieniä ja suuria asioita. Täällä blogissa ei varsinaisesti ehkä käsitellä niitä elämän pieniä ja suuria asioita vaan ennemminkin täällä keskustellaan valokuvauksesta ja tavallaan siitä mun "valokuvauselämästä". Voi kuulostaa monesta todella hassulta ja ehkä typerältä pitää kahta blogia, mutta mulle tämä on oikeasti todella tärkeää.

 Olen pitkään jo miettinyt valokuvausblogin luomista ja tässä sitä nyt ollaan. 

01

Tosiaan voisin ehkä kertoa myös hieman itsestäni. Nimeni on Jenni ja asun Riihimäellä. 
Käyn tällä hetkellä yhdeksännettä luokkaa joustavassa perusopetus-luokassa, tarkemmin sanottuna työharjoittelu painoteisessa luokassa. 

Ensi vuoden puolella koittaa yhteishaku, jolloin aion hakea sosiaali- ja terveysalalle lähihoitajaksi. Tarkempaa tietoa siitä minne kaupunkiin lähden opiskelemaan ei vielä ole.

Puhutaan hieman lisää valokuvaamisesta. 

Valokuvauksen aloitin noin kolmisen vuotta sitten. Ensimmäisenä kamerana mulla oli joku aivan perus pokkari, mutta pikkuhiljaa siirryin parempiin kameroihin ja tällä hetkellä mulla on käytössä Nikonin D5200. Mulla ei vielä ole muita objektiivejä, kuin 18-55mm, mutta tarkoituksena olisi parantaa kuvauskalustoa koko ajan.

Viime vuoden puolella äitini sai idean, että mulle luotaisiin facebookkiin harrastekuvaaja sivut, jonka kautta saisin kuvauskeikkoja. Ja kyllä näin kävi. Viime kesänä kuvasin muutamat ristiäiset, kolmet rippijuhlat sekä paljon henkilö- , lemmikki- ja perhepotretteja. 

2

Vielä tarkemmin siitä mitä täällä blogissa tullaan käsittelemään. 

Tulen kuvaamaan tänne maisema-, kaupunki- ja henkilökuvia. Oikeastaan tulen julkaisemaan täällä kaikenlaisia kuvia. 

Lisäksi ajattelin kertoa täällä omia vinkkejäni, kuulumisia sekä muuta sellaista. Kuten aikaisemmin jo kerroin niin täällä tullaan käsittelemään valokuvauselämääni. 

4

Aloitetaan blogin pito tällä postauksella ja katsotaan mihin me päädytään. Me näemme seuraavassa postauksessa, pitäkäähän mukava viikonloppu! XX Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti